Cum pot vizualiza produsele?

Poți vizualiza produsele intrând pe fiecare categorie de produs, în meniul din prima parte a site-ului.

Cum pot căuta un produs anume?

Produsele pot fi căutate folosind funcția de căutare din colțul de dreapta, sus, al ecranului, sau prin vizitarea categoriei unde presupui că se găsește produsul respectiv.

Cum pot obține detalii referitoare la un anumit produs?

La fiecare produs poți vedea poze, descriere scurtă, descriere amănunțită și o pagină cu informații suplimentare (dimensiuni, greutate, culoare, model, material, alte detalii). Dacă mai ai întrebări, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact sau la adresa de mail contact@yogasatshop.ro.

Dacă un produs nu mai este pe stoc, pot face o rezervare/comandă pentru când va fi din nou disponibil?

Da, poți face o rezervare a produsului. Vei fi anunțat când produsul va reveni pe stoc și vei putea efectua comanda.

Cum pot face o comandă?

După ce ai ales produsul/produsele dorite, adaugă-le în coșul de cumpărături folosind opțiunea „Adaugă în coș”. Poți vizualiza conținutul coșului cu ajutorul meniului din dreapta sus.

În fereastra de vizualizare a coșului poți opta pentru continuarea cumpărăturilor sau pentru finalizarea comenzii. Urmează, apoi, pașii propuși de paginile accesate, pentru finalizarea comenzii.

Este necesar să am cont pe YogasatSHOP ca să pot face comanda?

Nu este neapărat necesar sa creezi cont. Ne vei furniza informațiile pentru onorarea comenzii fără a crea cont. Dacă nu ai cont de client și vrei să îți creezi unul, o poți face până la finalizarea comenzii.

Pot modifica o comandă după finalizarea acesteia? Dacă da, cum?

Da, poți contacta reprezentanții YogasatShop prin e-mail, formular de contact sau telefon pentru a modifica comanda, dacă aceasta nu a fost predată curierului. În caz contrar, poți face modificările dorite urmând procedura de retur sau prin realizarea unei comenzi noi, după caz.

Ce pot face dacă primesc mesaj de eroare?

Dacă ai primit un mesaj de eroare, vei primi odata cu acesta și instrucțiunile necesare pentru a relua procesul de comandă. În caz de neclarități, te rugăm să ne contactezi prin formularul de contact sau e-mail contact@yogasatshop.ro.

Ce carduri bancare sunt acceptate?

Sunt acceptate următoarele carduri de plată:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard.

Este sigură plata în magazinul online YogasatShop?

Plata se realizează prin intermediul unui procesator de plăți online, prin respectarea tuturor normelor legale în vigoare.

În cât timp primesc banii înapoi, după restituirea unui produs?

Vei primi banii înapoi în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care produsele returnate ajung în posesia YogasatShop.

Cu ce serviciu de curierat colaborați?

Livrările se efectuează prin intermediul Fan Courier.

Cât costă livrarea?

Vei afla costul livrării produselor în procesul de finalizare a comenzii. Acesta va fi calculat în funcție de greutatea/dimensiunile pachetului și de destinație. În cazul comenzilor ce depășesc 450 lei (inclusiv TVA), livrarea este gratuită.

Cât durează livrarea produselor?

Termenul standard de livrare este de 48h, din momentul preluării pachetului de către curier.

Cum procedez dacă am recepționat un produs cu defecte/neconform comenzii?

Te rugăm să verifici conformitatea produselor în momentul livrării. Dacă constați că ceva nu corespunde comenzii sau are vreun defect, te rugăm să ne sesizezi acest lucru în maxim 24h de la intrarea în posesia pachetului, prin formularul de contact sau la adresa de mail contact@yogasatshop.ro. Vom stabili împreună detaliile pentru corectarea situației. Dacă nu ai făcut nicio sesizare în intervalul de 24h, se consideră ca pachetul primit este conform comenzii.

Ce fac dacă mă răzgândesc în privința produselor achiziționate?

Te poți răzgândi în privința achizițiilor efectuate, în termen de 14 zile de la data recepționării produselor, fără a fi necesară vreo justificare. Pentru ca returul sa fie acceptat de YogasatSHOP, te rugăm să ne anunți prin intermediul formularului de contact sau la adresa de mail, ambele puse la dispozitie pe site, de decizia luată, în decursul celor 14 zile.

Când voi primi banii înapoi?

Returnarea sumei aferente returului (costul produsului) se va face în termen de 14 zile de la recepționarea de către YogasatShop a produsului/elor.

Cine suportă costurile transportului la returnarea produselor?

Costurile de transport pentru returnarea produselor către YogasatShop și către cumpărător, în situația în care acestea nu respectă condițiile agreate de retur, sunt în sarcina cumpărătorului.

Există condiții pentru returul produselor?

Da.

  • Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepționate de către cumpărător, cu eticheta si ambalajul intacte sau desfăcut fără a fi rupt, dacă modul de ambalare permite acest lucru;
  • În situația achiziției mai multor produse de același fel, returul acestora este acceptat dacă cel mult unul dintre ele a fost desigilat, restul având ambalajul intact;
  • Nu sunt acceptate spre retur produsele care prezintă urme vizibile de uzură, folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri sau care au suferit intervenții neautorizate. De asemenea, nu sunt acceptate spre retur Bețișoarele parfumate, Uleiurile esențiale cu ambalajul desigilat, Lumânările începute sau vasele Jala Neti care prezintă urme de folosința.

Te rugăm să accesezi Politica de retur, în secțiunea Termeni și condiții.

De ce trebuie să mă înregistrez?

Procesul de înregistrare îți oferă câteva avantaje:

• Menţionarea unei adrese de livrare diferite la fiecare comandă
• Procesul de comandă este mai rapid începând cu a doua comandă, datorită salvării informaţiilor la comanda precedentă
• Istoricul comenzilor este disponibil în contul de client împreună cu informaţiile despre plată şi livrare
• Ai acces la diferite reduceri şi promoţii

Mi-am uitat parola. Cum procedez?

Urmează pașii descriși prin accesarea meniului Recuperare parola.

Unde găsesc secțiunea Termeni și condiții?

Secțiunea Termeni și condiții o găsești în meniul din subsolul paginii, la Informații utile.