Livrare

Produsele comandate sunt livrate prin intermediul Fan Courier.

Detalii privind costul de livrare sunt disponibile in formularul de comandă, acestea depinzând de specificul fiecarei comenzi (locul livrării, greutatea/volumul coletului).

Îți oferim transport gratuit pentru comenzi ce depășesc suma de 450 lei.

Termenul standard de livrare este de 2 zile lucrătoare, din momentul preluării pachetului de către curier, excepții de la această regulă putând apărea în perioadele aglomerate, când pot exista întărzieri.

Poți urmări statusul livrării pe platforma curierului, folosind codul AWB primit pe mail.
Recepţia produselor reprezintă confirmarea din partea clientului a conformității produselor cu comanda efectuată. Clientul este obligat să verifice integritatea coletului primit. În situația livrării unui produs neconform (de exemplu altul decât cel comandat, un produs cu defecte ș.a.), te rugăm să ne sesizezi situația în termen de 24h de la recepționarea produsului, prin formularul de contact sau email. După expirarea acestui termen, vom considera ca produsul primit a fost conform cu comanda și YogasatShop și-a îndeplinit obligațiile ca parte a procesului de vânzare-cumpărare. Orice solicitare de returnare a produsului, dupa expirarea termenului de 24h, se va supune politicii de retur iar produsul/produsele vor fi evaluate conform criteriilor de returnare. Proprietatea asupra produselor va fi transferată clientului la livrare (după efectuarea plății, în situația plații ramburs).

Politica de retur

Te poți răzgândi în privința achizițiilor efectuate, în termen de 14 zile de la dată recepționării produselor, fără a fi necesară vreo justificare.

Te rugăm să folosești formularul de contact sau să ne contactezi la adresa de mail contact@yogasatshop.ro în decursul celor 14 zile pentru a ne anunța intenția de retur, pentru ca acesta să fie acceptat (OUG 34/2014).

Rambursarea sumei aferente returului (costul produsului) se va face în termen de 14 zile de la recepționarea de către YogasatShop a produsului returnat.

Costurile de transport pentru returnarea produselor către YogasatShop și către cumpărător, în situația în care acestea nu respectă condițiile agreate de retur, sunt în sarcina cumpărătorului.

Condiții pentru returul produselor:

  • Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepționate de către cumpărător, cu eticheta intactă și ambalajul intact sau desfăcut fără a fi rupt, dacă modul de ambalare permite acest lucru;
  • În situația achiziției mai multor produse de același fel , returul acestora este acceptat dacă cel mult unul dintre ele a fost desigilat, restul având ambalajul intact;
  • Nu sunt acceptate spre retur produsele care prezintă urme vizibile de uzură, folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri sau care au suferit intervenții neautorizate. De asemenea, nu sunt acceptate spre retur Bețișoarele parfumate cu ambalajul desigilat sau vasele Jala Neti care prezintă urme de folosința.

Spor la cumpărături!

YogasatShop – inspiration for your practice